خدمات ایمن تیام

ایمن تیام با بیش از بیست سال تجربه در زمینه های ایمنی ،آتش نشانی ، آزمایشگاه ، شارژ و نگهداری انواع خاموش کننده های آتش یکی از بهترین شرکت ها در این زمینه میباشد.

محصولات ایمن تیام

هریک از دسته بندی های زیر را انتخاب کنید و محصولات مرتبط با آن را مشاهده کنید

خاموش کننده آتش نشانی آب و گاز

مشاهده ی جزئیات این دسته

خاموش کننده آتش نشانی پودر و گاز

مشاهده ی جزئیات این دسته

خاموش کننده آتش نشانی کف (فوم)

مشاهده ی جزئیات این دسته

خاموش کننده آتش نشانی گاز دی اکسید کربن CO2

مشاهده ی جزئیات این دسته

خاموش کننده آتش نشانی بایوفوم

مشاهده ی جزئیات این دسته

ماسک های تنفسی فیلتردار ffp2 و ffp3

مشاهده ی جزئیات این دسته

پرفروش ترین محصولات

درباره ی ما

شرکت ایمن تیام سپاهان (سهامی خاص) بالغ بر بیست و اندی سال در زمینه های ایمـــنی ، آتش نشانـی ، آزمایشگاه ، شارژ و نگهداری انواع خاموش کننده های آتش و همچنین خرید و فروش خاموش کننده ها فعالیت دارد و هم اکنون یکی از بهترین شــرکت ها در این زمیـنه میباشد. مدیریت توانا و با دانـش روز و و دریافت گواهینامه های NFPA و ISO همچنیــن کادر فنی و مهندسین با تجربه ، اخذ گواهینــامه های مختلف از سازمان ها و ارگان های ذی صلاح و محیط بی نظیرکارخانه که در کشور بی رقیب است خود گواه این موضوع میباشد. حضــور مستــمر در نمایشـــگاه های داخلی و بین المللی و همچنین اعــطای تندیس بهترین شرکت در زمینه شارژ خاموش کننده آتش در سال 94 بیانگر گوشـــه ای از مــــوفقیـت های شرکت ایمن تیام سپاهان می باشد .

فروشگاه اینترنتی ایمن تیام

مجوزهای اخذ شده

0 +
تعداد خدمات
k 0
تعداد مشتریان
0 +
تعداد محصولات

سازمان های همکار

درخواست مشاوره

تیم حرفه ای ایمن تیام با بررسی به موقع درخواست شـــما در خصوص مشاوره ، در کوتاه ترین زمان به بررسی و ارائه خدمات به شما مشتری عزیز مینماید تیــــم ایـــمن تیام سعـــی دارد با هــــرچه بهترکردن کیـــفیت و کـــــارایی محصولات ، خود و تیــــــم اش را ســــــرفراز نگهدارد و بتواند رضایت شما مشتری محترم را نیز جلب نماید.

باسپاس از همراهی شما

فرم ثبت درخواست مشاوره

دانشنامه‌های اخیر